Thursday, January 6, 2011

ini doa aku untuk engkau.




p/s untuk kawan2 yg esk nk naek belon dr KLIA ke sabah tok ber'diving' dengan turtle dekat pulau sipadan tace care n have fun.diving elok2,halah diorg nie dah expert kot,kalo nmpak jerung jgn kencing,nmpak turtle cium kn tok aku.kalo ader duit lebih belikn souvenir ye,ag kalo jumpe 'jack sparrow' kim salam,kalo jumpa 'will turner' bwk la blik aku nk simpan kat bilik. dan last sekali amek gmbar byk2 ea kawan2.

auji sehebat mermaid bila di dlm air walopon dia besar tp mintak tolong sgt sgt bila depan dia jgn puji nnt dia angkat kening nk bangga,sgt annoying.so bila depan dia kne ckp dia cm dugong jeh.ok
aida nie dia DM.DM tuh dive master.mungkin aku leh jd hebat mcm dia kalo aku diberi peluang n mse sikit jeh ag.hehehhe.
farrah nie garang mse practice.dia boleh berdiri tegak tgh 'water column' mcm patung dewa buddha tuh.dia pon DM mcm aida.

No comments: