Saturday, April 24, 2010

terima kaseh

salam.
terima kasih kepada cik syafiqa sair yer atas award yg telah anda beri.


1. Apa yang anda akan buat bila anda tahu kawan anda tikam belakang anda?
pnah kne ngan besfren sendiri.motif kne tikam sbb lelaki..so..x tau la nk ckp ape..aku cme bule nanges dan nanges...tu je mampu aku buat...:((

2. 7 orang dihati anda?
  1. ALLAH
  2. ibu
  3. abah
  4. adik beradik
  5. my ex
  6. kwn2..
  7. sedara mara
3. Anda rasa anda comel?
ntah la..kalo rse aku cumel,cumel la jd nye..kalo rse x cumel,x la tu...ikot mata si pemandang

4. Single or taken?
dulu la taken tp skung single


5. Blog mana anda suka?
blog pasal makanan,bju2,selendang dan mcm2 la..dan blog curahan hati pon aku layan

6.Adakah bilik anda kemas setiap hari?
x....


7. Lagu yang terakhir anda dengar?
x dgr lagu..idop aku busan


8. Last text message?
cik bie sy.

9. Last phone call?
ibu yg kol

10. Hari terakhir anda menangis?
ptg td..

11. List 5 warna kegemaran anda?
ske oren,oren,oren,oren dan oren

12. Orang yang terakhir anda ber'YM'
salwa sarmin


13. Game yang anda paling suka?
xde sbb idop aku busan

aku nak pass kat sape erk???

coursemate aku la...sebab aku suke bace blog mereka..

x nk tag sape2 bule x...

1 comment: