Friday, April 23, 2010

kau hilang tatkala aku sgt merindui mu

setiap kata2 indah telah aku hantar kepadanya,
ucapan cinta,rindu,penyeselan,kenangan semua sudah ku tulis
aku mengharap kn kau menjadi pedamping hidupku hingga akhir hayat ku
tp utk situasi sekarang,
mungkin aku yg berlebihan sedangkan kau hanya diam membatukan diri..

mungkir benar kta mereka yang kau sudah mempalingkan diri dari diri aku
dan aku yang tidak dpt menerima hakikat dan realiti cinta kita,
aku usaha untuk mendapatkan cinta mu lagi
tp aku tidak pasti samada kau membenarkan atau tidak

biar la aku seorang yang saket,
aku tidak mahu kau rasa seperti aku rasa sekarang
aku harap kau la lelaki yg akan meminjam kn aku tulang rusuk mu utk aku gna,
kau memberikan aku bahu mu untuk aku sandar
kau berikan hati mu untuk aku diami seumur hidup aku..

adakah aku gagal untuk mempertahan kan dia??aku akn tunggu diri mu syg...

1 comment:

misswe3tlady_90 said...

sabar ye ana....
kebiasannya..
tuhan akn temukan org yg salah sebelum die beri kite teman sejati sebenar...
be strong!!!!
perancangan Allah lebih indah..
bnyk2 doa taw!!
love you(^__^)