Monday, April 26, 2010

aku perlukan masa

aku perlukan masa untuk aku lupa kn engkau
dan diri aku sila kuat untuk hadapi
saket!!!
seminggu bkn mse yg panjang tok aku lupekan kau..
aku sila kuat!!!!!!!!!!!!!
kerana aku ader mereka:
ibu
abahasikin ismail

dan semua mariners dan rakan utm yg bantu aku..
sma ada semasa aku berusaha dan semasa aku mengundurkan diri..
aku x bg korang risau ag,,
aku akan stop,caya la kat aku..
sorry sgt2 kalo aku termungkir janji,
usaha yg berterusan+tawakal aku yakin kali ini usaha aku berjaya...
aku syg semua org yg berada disisi aku skung...
aku kuat!!!!!!

i love u so much semua..

2 comments:

ka said...

yang..

jangan salah faham kata2 kte td tau..
everyone's here for you..
here here.

bukan kte nk kata awk bergantung pada org, tak. bukan taw.

kte just nk bg smgt pd awk,
to take a stand so that when smpi masa untuk awk berdiri,
awk mampu untuk berdiri.

but in the meantime,
everyone's here.
don't ever shy away from your friends k.

coz that's what friends are for.
kawan takkan jadi kawan betul kalau mahu ada masa gembira je.

sori kalau ada tersalah kata terusik rasa.
tak ada niat, sungguh.

and just so you know,
i miss your smiles :)

anna said...

awak sgt x terlepas tok update semua entry kte kn..ader je awk yg bce entry kte..ur are my besh reader...
baek
akan beusaha bersungguh2..
usaha yg berterusan+tawakal=keputusan
kte yakin kte leh!!!!
sila jgn jemu menyokong