Tuesday, April 6, 2010

akhir jawapan meniti di inbox

rela melepaskan aku..
tiada ape lagi ucapan yg harus diucapkan..
aku sedar diri ini siapa..

setiap pertemuan pasti mempunyai perpisahan..
aku bahgia saat pertama pertemuaan..
aku juga x ptot tangisi saat perpisahan..

moga selepas ini kte boleh menjadi kawan.

kte akan menjd kenangan...
mudahan2 menjadi kenangan indah antara kte..

6 comments:

syafiqah sair said...

farhana....:(
serius....
sedihnye aku...
ko kuat kan??kan??kan???
xpe....ko still ade kami...
kami syg ko lebih dr die...:)

anna the orange....... said...

korang akan sokong aku walau ape pon kn...
tq korang

w.@.W.a said...

ana...kami tetap ade untuk tros syg ko...aku syg ko kwn....

EzsulhAR said...

ana, be strong okay. he doesn't know what he had lost. it hurts, just be strong. kalau nak cari aku, aku ada je sini okay.

Anonymous said...

ak pon ni ak laila..ko sentiasa ade ak tuk ape pon ko nk wat k !ingat tu!

cik noumie zafierynn said...

ana...
walaupun aku selalu ketinggalan...
lambat sikit update..hihi
dan walaupun aku tak serapat laila,aida,salwa,eka,farah n etc dengan ko,
aku tetap sayang ko...
aku harap ko baek2 ye..
dan insyaallah,ko akn dpt lebih dri apa yg ko dah hilang..