Monday, April 26, 2010

hilang seorang tp dapat ramai kawan

perasaan saket stil ader..
tp aku kne cepat adapt ngan situasi nie
sedang cicak yg tiada akal mampu adapt ngan persekitaran baru nape tidak aku?
aku seorang pelajar universiti kebangsaan malaysia mempunyai akal yg waras aku yakin aku leh hadapi semua nie
hilang seorg lelaki yang bergelar mr boyfie tp aku dapat ramai kawan utm..
alya,syam aenna even aku da rapat ngan adeq gg sbb kejadian nie..
maka berbaloi x hilang sorg tp kte dpt 4 org kawan??
yg paling penting aku x bersedia untuk kehilangan abah ngan ibu sbb kalo aku hilang mereka aku x akan da dpt pengganti....
ibu, abah ana syg sgt kat ibu ngan abah..
aku jge x sedia lagi kehilangan manusia yg bergelar sahabat..
time nie la aku sedar sape kawan,sape lawan..sape kawan susah senang aku
skung mse aku memilih samada untuk sedih atau gembira,
maka bergembira la sebelum terlambat...

2 comments:

affizza said...

betul3. bg kte, evn xd bf tp kwn2 stil rmi drpd ssetengah 2 yg ade bf tp xrmi kwn. sbr ye. bykkn doa utk menenangkn hati 2! =(

anna said...

terima kaseh!!!!!!