Tuesday, December 14, 2010

AKU, ORANG LAIN, TABIAT AKU & KALI PERTAMA

ok penattt sgtt bru blik dari lab,hadoi demi mse depan ku turutkn jua.gigih n tabah ye kawan2 final year yg kne wat final project. aja aja fighting!!! nk update blog x tau nk tulis ape so kte jawab tag la dr cik datin kte. tag dia sgt panjang. so jgn busan bce ye,akan disingkatkn sesingkat yg mungkin.

tag nie cm sekolah rendah dulu2,ader buku biodata. mari mengenal aku. ok bit lame sbb b4 nie pon ader tag pasal diri knn,so mari tambah pengetahuan tentang aku,mari stalker2 sekalian. ok bajet femes disitu.hahaha



PASAL AKU

Nama penuh:
nor farhana mohamad

Tarikh Lahir:
04 03 1989

Umur:
21 tahun *malas nk kira siap bulan n detik,kte bundarkan jeh

Married:
B.E.L.O.M

Zodiak:
aku bulan ikan aka pisces

Saiz kaki:
random ikot jenama kasut.vincii size 5,nose size 5,cnverse size 4

Berat sekarang:
last timbang 52kg dan second last timbang 46.sila la congak sendirik tok tau bape gram yg naek.huh~

Tinggi:
tinggi x update bape sbb ramai ckp aku pendek so terima jeh,

Nama panggilan:
family pnggil ana,kawan-kawan pnggil pan.tp ader gak pggil sy far,dan cikgu mse darjah 6 pggil sy nor farhana mohamad.complete!

Sekolah rendah:
sekolah kebangsaan pengkalan rinting.

Sekolah menengah:
sekolah menengah kebangsaan sultan ismail jb.

Kolej/Universiti:
kolej matrikulasi johor dan universiti kebangsaan malaysia.

Benda terakhir kau buat:
bersihkan cage daud.

Keadaan bilik:
teratur+berserak sikit

Pernah couple berapa kali:
ntah la bape kali kapel,skandal pon x tau ader ke x

Ambik gambar kau sekarang & upload (dont edit):
eh skung ngah selesa,malas nk amek tdung.ngeeee..nie jeh yg mampu



PASAL ORANG LAIN

Nama awek/pakwe first kau:
perlu ke nk tau,kang ader antara stalker sentap kang aku sebut nme balak dia.kalo nk tau try la bkk old post.bukan bajet diva tp malas nk kenang benda lalu

Nama awek/pakwe kau sekarang:
no one!single mingle..bukan promote tp itu kenyataan.

Nama orang yang paling kau rindu sekarang:
sebenarnya sgt sgt rindu ngan ibu.ok nk nanges sekejap.

Nama orang terakhir pernah kau kecewakan:
aku x sure sape,sape2 ader terkecewa sila msg kat no mxs ye..nk minntak maaf.ini seis!

Nama orang yang paling kau benci:
aku x nk benci org,aku nk bese2 jeh ngan org.aku x layak pon nk benci org.so mari jgn benci org,meh kte syg antara 1 sme laen k.

Nama binatang peliharaan kau:

PASAL TABIAT AKU

Pernah korek hidung:
mesti la PERNAH.halah tipu sgt kalo kte x pnah knn.

Pernah baca mesej pastu senyum/gelak sorang2:
hahha..ofkus la..nk2 dr msg org yg kte tggu2..sila la msg aku skung,knfirm aku senyum..

Pernah gayut sampai tertido:
pernah.sbb mse tuh sgt tkot n x leh tdo selepas dikecewakan.ops..sori uolss terkeluar pulak.

Pernah kentut kat khalayak ramai:
hahahha..kalo kentut dlm air n kolam penuh org kre depan org ramai x??sbb kalo kentut dlm air sgt feveret!

Pernah tidur dalam kelas:
x pernah,nie antara benda yg aku usaha tp x penah jd.ini bkn hipokrit.even ngantuk cm mn pon,ttp x leh tdo.

Pernah pukul orang:
pernah.aku x sure kalo aku ader pukul kawan2,tp kalo anak sedara selalu.hahha.kalo ader aku terpukul,meh msg ag,aku nk mintak maaf.ini pon seis!

Pernah tidur lebih dari 24 jam:
pernah.mampu jeh,tdo ag penting dr makan,dan solat ag penting dr tido.

Pernah nangis depan awek/pakwe:
mesti la pernah.nanges tersedu sedan mse mintak break tp sbenarnye tkot hilang dia tp hilang jgk.ok padan muka.mari cf bf laen..hahah

Pernah kena birthday prank:
birthday prank x pnah kot,sbb waktu besday mmg akan tdo awal tok mengelak bnde bukan2 jd.

KALI PERTAMA

Kena marah:
seingat kne marah ngan abah sbb x nk sarapan kalo g sekolah.ari2 kne marah smpai la darjah 6.naek jeh secondary school abah x de dah marah2 suh sarapan.

Duduk jauh dari family:
mse dapat matrix bru pertama kali nk kne duduk asrama.dah bese semua ibu buat kn,duk asrama semua keje ibu kne buat sendirik.

Tengok wayang:
mse secondary school x igt bila tp tgk sembilu vince berlakon.x cabut dr sekolah,abah yg hantar g tmpat wayang ngan kawan2.hahah

Ponteng kelas:
ponteng kelas est.sbb cikgu dia busan giler,cikgu msuk pintu depan aku ngan kwan2 keluar pintu belakang pastu lepak surau tdo.

Jatuh cinta:
jatuh cinta sbb terpaku tgk dia dan perangai mse kat bus.rse cumel.tp pas clash arghh dia mn ader cumel..bese jeh.buta ke aku mse tu??ok cinta tu aku pggil cinta separah beruk.

Kena reject:
reject??saket.tp kne reject cinta blom kot tp kalo kne reject sbb x pandai ader la..sedih serta down.

Accident:
pas 3 bulan dapat P kete,langgar bontot van gne bontot kete sendirik mse nk dekat buka puasa dekat perling.ok cte dia sedih.

2 comments:

sitinuraffizza said...

thanks dear, sudi jwb! :)

anna said...

no hal..nothing much la