Sunday, July 11, 2010

tertunai dengan jayanya


last entry ada cerita tentang mengidam so ari nie nk tunjukkan ke"suksessan' diri mendapat makanan ini sebelum sem mula..terima kaseh tok semua yg membantu ye secara langsung mahupon secara tidak langsung.

1. sebelum habesnya short sem,berjaya ajak ucop bawak kami ke D'one tok makan fish n chips,x dpt amek gmbar tp rsenye nikmat dunia. dpt jgk rse kambing gril..so sedap!!!


2. ikan siakap masak masam masam manis.sedap!!!!lokasi DANGA BAY. bersama besties,harga rm 15++ seorg.ader dish laen mcm kailan ikan masin,tomyam seafood,sotong goreng tepung dan nasi semangkuk..kenyang!!


3. terima kaseh zakiah othman sbb ajak aku mkn kat BANAFE.ayam penyet nie enak sekali.ayam penyet+nasi+ulam+air+tax=rm15 seorg.mahal tp sedap berbaloi.lokasi banafe tu kat berhadapan hotel new york di bandar jb.tempat exclusive,tip top.

4. ayam golek!!!!!l..okasi pasar malam taman cempaka jb rm 16 seekor..manis dan sedap dicecah dengan black papper souce..adui sedap dan masyuk!!makan smpai jilat jari..

5. marble cheesecake secret recipe mmg terbaek!!!tq hawa sbb teman aku...x sempat gak amek gmbar...


nota kaki:x tau bape ribu kalori da aku mkn mse cuti.5kg naek mmg menggambarkan segala nye..tp sbb mkn ader aku kisah..hahahhahaha..mse utk diet pula!!

1 comment:

kupu-kupu_cinta said...

dear.. ada tag yg ko kena bwat. tgk kt blog aku. okeh! mmuaaahh