Tuesday, October 27, 2009

si kawan baek suruh si besfren study...

tatkala bermandi di longkang besa bernama teluk manggis

yg diatas adalah besfren semingguan aku yg suh aku study sbb nk aku berjaya...
kalo lapa ckp ngan die mesti die leh watkn something..
cthnye pujuk tom kuar mkn..

terence dan besfren aku

terence nie buddy aku time nk mkn..
ajak die mkn mesti die nk ikot sbb die ske mkn..
besfren aku kte die mkn cm babi sbb die mkn mmg byk..
seis byk..
tp skung die ngah terlantar atas katil wad HUKM sbb die sakit..
p/s: wei teman makan aku cepat sembuh,jum g sushi king ag..
aku x nk beli kn,kalo ko nk mkn ko kne bangon n g beli bersama2 aku...

semasa beraya di umah abang dan kakak aka kucing farrah

tok semua x ksah la korang ader kat dlm gmbar ke x
selamat menempuh dugaan idop.
tiada masalah yg bule memisahkan kte semua..
hope our friendship lasting forever n ever..



nukilan dr ana



No comments: