Wednesday, October 21, 2009

kamu....

hey jgn bermasam muka k..
chill k dlm idop..
x yah nk hiraukn org...
ko ader aku..
tp aku x baek..
aku bkn pompuan baek utk tunjuk ko ke jalan yg benar...
ko da besa ko bule pk sendiri..
tp aku buleh jd dr love..
aku x pandai bermadah..
tp aku ader idea utk membahas..
ko jgn stress sbb skung study week k..
wat pe nk stress baek ko teros study dr nk pk stress 2..
jgn tdo lewat k..
jgn tukar jam alam yg telah ditetapkan oleh NYA pada kita...
aku bkn ustazah tau..
aku hanya penulis malasan yang tidak pandai untuk berselindung..

hey ko..
jgn kecil ati dengan kerenah kawan yang sebegitu..
dia mmg cm 2..
die mmg berfikiran begitu..
jgn jd cm die k..
yg penting chill...

hey ko...
ader masalah cinta??
cr aku k..
aku x pndai tp aku leh dgr cte ko 2...
jgn stress k...
jom wat keje yg leh wat ko hepi...

hey semua...
maaf kn aku yg selalu menyemak dlm hidup korang...
halalkan mkn minum aku k...
n selamat maju jaya dlm penulisan exam...
n chill k...
senyum skit...
ikhlas k...

No comments: