Friday, July 29, 2011

tidak akan.

pehal malam nie emosi laen macam nie??nie yang aku benci nie.aku x akan lagi perdaya atau memberikan hati nie kepada mahluk yang bernama lelaki.buat nyusah jeh.ini yang malas nk feeling-feeling nie.alah setiap pertemuan ada perpisahan.kan dah cakap kalo ader jodoh kte jumpe ag.napa lidah lancar menuturkan kata-kata nie tp nape hati yang memberontak laen mcm nie???hoiii hati jangan ngengada sangat lah.dah dah la mata oiii nak menitiskan air mata,nape asek nak meleleh jeh nie??kau sendirik yang menidakkan knn,kau jgk tau yang dia ego dan mempunyai kisah lampau macam kau.aku juga tahu yang memasing mencari yang terbaek dalam hidup.aku sepatutnya tidak memaksa sesuatu knn,kan dah stress x tentu pasal.hadoiii..hati hati,sampai masa dan ketika,kau akan terubat sendirik.caya la..tp buat masa skung hati,please behave ye,jgn ngengada nk feeling feeling nie.x kuasa akal nk layan.,mata pon jangan ngengada meleleh ag.kann aku dah beri amaran,sekali aku dah syg,aku akan syg sampai mati.Mr.u maseh ada dalam hidup tp dia akan beransur kuar dr hidup aku dengan cara baek bukan dengan cara carasan.tp apa pon yang terjadi aku bersyukur kerana ALLAH memberi aku peluang untuk mengenal insan itu. ada jodoh kte jumpe lagi ye mungkin mse tuh kte saling menghadiri kenduri majlis memasing. hmmm aku tetap akan belaja bahasa terengganu. sj tambahkan softskill..hehehehehe.



aku suka cara luahan perasaan dengan menaip dan menulis di blog berhabuk ni,kalo rse aku over.please pangkah jeh page nie okeh.

No comments: