Sunday, September 5, 2010

diam,lihat dan fikir

Funky Abstract Acrylic Painting

lihat dan tenung
baca dan fikir
geling kepala dan berkerut dahi
ada gak org cm nie kn
menunjuk semua benda
aku lupa
manusia nie mcm2..
skung rambut pon buka semua hitam
lagi la bab-bab hati nie

pelik sgt
ajaib
pernah x fikir pasal org laen
kalo pnah fikir
fikir tu guna akal yg waras ke gne emosi setan??

aku pernah kenal engkau dulu
tp entah kenapa
aku yakin satu perkara
yang engkau tak buleh lupa kn aku
noktah.
dulu aku saket tengok diri kau bahagia
tp skung aku hanya gelingkn kepala dan senyum
sebab aku kenal diri engkau
manusia tidak akan mengubah habit nya
kerana
aku kenal diri kau


p/s:jgn nk perasan kepada yg mmg mmg berperasaan lebih kerana post ini x de kne mengena ngan sape2,hanya aku,dan aku je..so jgn beremosi x tentu pasal..


No comments: