Thursday, August 12, 2010

perot dan puasa

Usop Yasin mkn 4 ketol ayam. aku champion!

5 hours ago · ·
  • Kamarul Arifin likes this.
    • Farhana Mohamad haish ape la nk jd ngan kau cop,haish..
      mari ke darul syifa..
      risau aku ngan kau..
      5 hours ago · · 1 person ·
    • Usop Yasin ko diam r naib juara mkn 2 ktol.ko lagi syaiton byk! wakaka
      5 hours ago · · 1 person
    • Kamarul Arifin cukup2...hentikan semue ni....
      5 hours ago ·
    • Farhana Mohamad ipin:kau cm ucapkan drama awie dlm cte yusoff haslam pula...
      ucop:pehal shaiton aku ag byk kau,aku mkn ape jeh td..kau smpai 4..pe cer??bru bela ke?
      hahahhahah
      5 hours ago · ·
    • Syafiqah Sair yakin je 4 ketol...aku kira2 td lebih rasenye....
      5 hours ago · · 1 person
    • Usop Yasin at least aku nye baru nk gemuk.ko nye shaiton dh berlemak bagai mcm belon.
      5 hours ago ·
    • Usop Yasin ika: ....... kompem ..kot
      5 hours ago ·
    • Auji Azmi SAPA NAK JADI AFIQ KE 4??
      5 hours ago · · 2 people
    • Farhana Mohamad hoi hoi ooohhhooooiiii..
      sedap nye berkata2 seperti tiada insuran ye..
      shaiton aku kne gari dah,mungkin skung da kurus...
      hahahhahahhaha
      5 hours ago · ·
    • Syafiqah Sair ana...syaitan ko da kurus...tp tuan nye lak cane??
      5 hours ago ·
    • Kamarul Arifin ko bela shaiton ke anapan....
      5 hours ago · · 1 person
    • Usop Yasin die tak bela ipin.shaiton dh sebati dlm badan.nak gari pon x bleh.klu gari kene gari ngan tuannye skali...miahaha
      5 hours ago ·
    • Auji Azmi bukan gari lagik. kena campak dalam gaung yg ada lava.
      5 hours ago ·
    • Farhana Mohamad hey hey kalian..
      mn maen bela2 nieh...
      haish2,kurafat tuh je smua tuh..
      tuan slim peh..sila jgn menidakkan kebenaran..
      *aku kurus jeh sbnarnye*
      5 hours ago · ·
    • Kamarul Arifin ko kurus...keajaiban dunie ke-9...
      5 hours ago · · 5 people
    • Farhana Mohamad HAMBOI!!!!!!!!!
      BULAN PUASA LA!!!!!!!!
      5 hours ago · ·
    • Usop Yasin terbaek la ipin! hit the spot!
      5 hours ago · · 1 person
    • Farhana Mohamad CES!!!!!!!!!!
      IPIN!!!!!!
      aku buleh telan org skung nie...aku pggang kau cecah ngan sos bbq...
      5 hours ago · ·
    • Nurul A'idah hehe...x tau camne nk beck up ko la ana...ape yg dorg cakap sume fakta tu...hihi
      5 hours ago · · 3 people
    • Usop Yasin hahaha aduyaiii pan.sronok aku!
      5 hours ago ·
    • Kamarul Arifin anapan...kebenaran tu memang pahit nak ditelan...jadi..ko jangan la telan...hohohohho...
      4 hours ago ·
    • Farrah Fadir AHAHAHAHAA KESIAN ANA!!!
      4 hours ago ·
    • Usop Yasin ipin kebenaran pon ana bleh telan.miahaha p/s:bulan posa byk2 kan bsabar....
      4 hours ago · · 1 person
    • Farhana Mohamad seronok ye korang mengata....
      hamboi,lincah msing2....
      fakta tengkorak mereka la ye aida,ipin,ucop,n kalian semua...
      ces ces ces ces ces ces ces ces ces
      4 hours ago · ·
    • Farrah Fadir aku tak kata apa2.
      4 hours ago ·
    • Usop Yasin tu la sape suruh ngate aku dulu.afiq ke-2 la darul syifa la.perghhh sapa mkn cili die r bibir tebal.
      4 hours ago · · 1 person
    • Farhana Mohamad bibir kau la..bobir aku nipis jeh..
      ces ucop,wa cantas bidaan lu...
      4 hours ago · ·
    • Usop Yasin aaah ngade2 la lu.sumpah tak dpt balik raye bru tahu.nangis sorang2 kt ukm dlm fb...
      4 hours ago ·
    • Farhana Mohamad ces..
      lu jgn r sumpah wa x blik raya,kang bkn wa yg nanges ibu wa lak yg meraung sbb anak dara die sorg x blik raya...
      tumpang ye!!!!!!!
      4 hours ago · ·
    • Usop Yasin kete aku angkat manusia je.shaiton x bleh masuk
      4 hours ago ·
    • Farhana Mohamad ces lu!!!!!!!!!!!!
      4 hours ago · ·
    • Usop Yasin pg dulu berubat batin n mkn ubat cacing.baru bleh duk kete antik aku.klu tak garit lg ekzos!!
      4 hours ago · · 1 person
    • Farhana Mohamad woi..hiperbola sgt nieh...
      baek,daku rela demi pulang kekampung halaman utk beraya...
      4 hours ago · ·
    • Nurul A'idah yes!!!ana mkn ubat cacing...hehehe
      4 hours ago ·







      ok da ngantuk,sje je post status nie sbb nk bgtau yg kawan2 aku semua gila n happening..even im single but i really have very2 great friends ever....

2 comments:

My MiRa said...

hye!!lalal blogwalking....eh belog sape yang syantek ni??

anna said...

blog sy!!!!!!
cntek ke?
x la..hehehehhe