Thursday, June 2, 2011

mata kau pon turut tersenyum.

bila aku ada disisi,
kau buat x nampak jeh,
bila kita diri bersama,
kau langsung x pandang,
bila aku terpandang kau,
kau lempar senyuman bukan hanya dibibir tapi juga di lirik mata,
bila aku ada dihadapan,
kau buat2 nk tendang aku,
bila aku mula nk mula keja2 memanjat,
kau nasihat supaya hati-hati,
dah cukup untuk aku buat2 x gayat dan buat2 berani,
bila aku dah siap keje dan aku mulakan langkah untuk turun,
kau campak lifejacket yg menyesakkan dada tuh,
bila aku mula buat muka dan buat perangai,
kau pandang terus marah,
aku ambil langkah trun tangga curam,
kawan kata kau kelihatan sungguh risau,
kau perhati setiap langkah aku,
alah kau jgn sweet sgt lah,nnt aku caer susah nk beku nnt.
aku doakan kau berjaya untuk jadi kapten kapal ea.
amin.

No comments: