Monday, June 14, 2010

kasih binatang kat pasangan dia..

Gambar yang bakal korang tengok kat bawah tuh telah diambil oleh seorang Photographer surat khabar Perancis sekaligus telah melariskan hasil penjualan surat khabar pada hari ianya disiarkan. Gambar yang bakal Fahmie tunjuk sekejap lagi nie,gambar pasangan burung Suami & Isteri la agaknyer kot. Burung ini terlantar di atas jalan raya menunggu masa untuk mati lepas dilanggar oleh kereta semasa terbang rendah.

pasangan die nie excident kne langgar kete mse terbang rendah..die nie da mampu da nk terbang semula sbb tu die duk senyap2 je kat tgh jalan tu..

pasangan die dtg nk tolong die..

tp ALLAH ag sy die..akhirnya die mati..pasangan die menjerit2 panggil nme die,menggoyangkan badan die..tp badan sudah terbujur kaku sudah tidak bernyawa


pasangan die menanges dan menanges..mungkin menyalahkan diri sendiri atas kematian pasangan nya itu..

Akhirnya ia kembali senyap dan menerima bahawa pasangannya telah pergi meninggalkannya buat selama-lamanya.Kini, hidup kembali sepi. takdir menentukan segalanya. kehilangan itu menyakitkan tetapi sekirannye btul cr kte mengawalnye pasti kte berjaya...

Kalau dah terpampang burung Layang-Layang nie pon nampak sedeh. Sudah terang-terang burung tuh binatang dan dan masih jugak mempunyai perasaan.Kita?

nota kaki: copy dr http://fahmie-lifestyle.blogspot.com lg..enjoy!!!

2 comments:

Zulfahmi Abidin said...

sadis tgok pic nie..uhuk

anna said...

sila la nanges..sedih gak sbnarnye..
binatang yg x de akal pon syg kat pasangan die ape tah ag manusia yg ader akal kn...