Friday, January 22, 2010

terasa ingin menari tanpa henti

da lama x menari..
aku x reti menari tapi nk cbe menari..
selalu menari salah..
even atas pentas pon..
aku rse org menari nie cntik sbb bila nk perform atas pentas mesti kne make up..
ble make up aku leh tutup jerawat aku nie..
bila da tutup cela aku rse diri aku nie cntek..
sbb ble da pakai foundation 3 inch n da tepek ag ngan bedak..
da x nmpak da jerawat tu..
tmbah lak bila aku pakai blusher ag..
mata dihiasi dgn eyeliner dan eyeshadow ag..
lipstik sbgai pemerah bibir..
aku rse aku da jd wanita paling tercantek didunia...
aku ske berada didunia cm nie..
tp ble abes je persembahan..
aku kne bersihkan muka dan ilangkan make up..
aku kembali hidup di kehidupan biasa...
muka tanpa make up dan dipenuhi jerawat...




ble la nk cntek???

No comments: