Saturday, September 12, 2009

nape aku jd cm nie.......

aku nie seorang yg kelas kepala ke??? nape aku leh jd cm nie??? nape mesti ader perasaan benci n sakit??? nape aku melibatkan orang laen??? tp 1 yg aku tau n sgt pasti akan diri ini aku memerlukan masa utk healkan kesakitan aku,ble aku start menghulurkan persahabatan aku x layak untuk memutuskan nye.. tp nape skung aku menjadi rejim zionis yg melemparkan bom dihati sendiri..nape aku terlalu mementingkan diri...abah ngan ibu x ajar ok aku jd cm nie..jgn salahkn mereka..nape hati ini terlalu lemah dan nape akal ini terlalu keras dlm pemikiran... wei aku nie sebenarnye insan bodo yg merasakan aku kuat tok hadapi semua masalah nie..

aku mermerlukan insan disekeliling aku utk kuat:

big family...<3 <3<3

him....<3 <3

mereka....<3

dan mereka...<3

terima kasih semua kerana beri aku kenangan bermakna dalam hidop...

2 comments:

misswe3tlady_90 said...

ana...be strong!!!!
bile emosi menguasai akal....
kita akn ilang kawalan...
so...relax2 je...jgn stress2 okeh..!!
(^______^)

ka said...

u are stronger than u think u are.
so keep holding on k.
=)