Monday, June 1, 2009

pagi yang penuh dgn cerita si pujangga

sang pencita wanita berjumpa dgn nenek tua yg sedang menunggu khabar dr suaminye...
sang pencinta wanita: nenek sibok ke??
nenek tua:aku x bz pon,aku tgh menunggu kabar suamiku yg jaoh berbatu dr diriku ini.
s:aku sedang strees nenek,aku ingin menaya kn sesuatu..
n:apa die??dr pengamatan ku kau anak muda mempunyai masalah hati dgn kekasih mu..
s:bnar dan tepat sungguh nenek meneka..jd apakah nasihat yg boleh nenek kasi untuk aku selesaikn masalah ini??
N:pnjang lebar la nenek e2 bercerita dan nasihat,antaranye :
  • communication
  • behaviour
  • understanding
  • relax and cool
  • be positive
adakah masalah sang pencinta wanita e2 akan selesai??ianye bergantung pada diri sang pencinta wanita dan si kekasih,jalan ape yg mereka pilih dan mereka patot untuk menjalaninye...sayang sbgai kekasih adalah berbeza dgn sayang sebagai kawan...
igt la:
didepan orang yang kte sayang kte hipocrite,kte menjaga kelakuan kte,
tp depan orang yg kte suka kte akan menonjolkan diri kte sendiri,menonjolkan diri kte sebenar...

1 comment:

ka said...

assalamualaikum..

ana ana ana
mari la update blog..
cpt la..
bosan dah dgn cte ni..
hee